Apanet
Apator
APS Energia
BeeIn
Berg Holding
Bras
Carbon Group (dawniej Elektromont)
Columbus Energy
Ekobox
Elektrotim
Energoaparatura
Erato Energy
Foto Volt Eko Energia
Govena Lighting
Grodno
Lena Lighting
LUG
MDI Energia
Minutor Energia
ML System
Strategia Sonela na trzy lata
Sonel przedstawił strategię biznesu na lata 2022-2024. Głównym założeniem jest osiągnięcie sprzedaży produktów i usług na poziomie 135 mln zł w 2024 r. przy utrzymaniu zwrotu z kapitału własnego na poziomie nie niższym niż 17%.
„Cel, jaki sobie założyliśmy, wynika z licznych analiz otoczenia oraz wewnętrznych możliwości firmy. Wierzymy, że postępujący rozwój infrastruktury energetycznej oraz liczne globalne projekty jak Zielona Transformacja stwarzają szansę na zrealizowanie tych założeń” – czytamy w strategii.
Po trzech latach realizacji strategii Sonel ma być nadal liderem na rynku pomiarów ochronnych. Firma celuje we wdrożenie nowych linii produktowych związanych z elektromobilnością i OZE oraz w rozwój aktualnej oferty.
eSonel to najważniejsza z inicjatyw, która jako filar nowej strategii całkowicie zmienia podejście do produktu i klienta.
Pobierz PDF – Strategia Sonel na lata 2022-2024
Za 2020 r. przychody Grupy Sonel wyniosły 116 mln zł, a zysk netto 13 mln zł.
MK
Zamów prenumeratę Rynku Elektrycznego Przejdź do formularza
- SONEL: utworzenie spółki na terenie Niemiec
- SONEL: utworzenie spółki w Niemczech – list intencyjny
- SONEL: nowa strategia oparta o cyfryzację
- SONEL: rekordowa sprzedaż i satysfakcjonujące marże w 2022 r.
- SONEL: podsumowanie pierwszego półrocza 2022 r.
- SONEL: umowa z Tauronem na dostawy liczników
- SONEL: wypłata dywidendy dla akcjonariuszy
- Sonel wybrał nowy zarząd
- Sonel będzie miał nowy zarząd
- Sonel zarejestrował spółkę w Singapurze