Strategia Sonela na trzy lata

07/12/2021

Sonel przedstawił strategię biznesu na lata 2022-2024. Głównym założeniem jest osiągnięcie sprzedaży produktów i usług na poziomie 135 mln zł w 2024 r. przy utrzymaniu zwrotu z kapitału własnego na poziomie nie niższym niż 17%.

„Cel, jaki sobie założyliśmy, wynika z licznych analiz otoczenia oraz wewnętrznych możliwości firmy. Wierzymy, że postępujący rozwój infrastruktury energetycznej oraz liczne globalne projekty jak Zielona Transformacja stwarzają szansę na zrealizowanie tych założeń” – czytamy w strategii.

Po trzech latach realizacji strategii Sonel ma być nadal liderem na rynku pomiarów ochronnych. Firma celuje we wdrożenie nowych linii produktowych związanych z elektromobilnością i OZE oraz w rozwój aktualnej oferty.
eSonel to najważniejsza z inicjatyw, która jako filar nowej strategii całkowicie zmienia podejście do produktu i klienta.

Pobierz PDF – Strategia Sonel na lata 2022-2024

Za 2020 r. przychody Grupy Sonel wyniosły 116 mln zł, a zysk netto 13 mln zł.

MK

Zamów prenumeratę Rynku Elektrycznego Przejdź do formularza

Zapisz się na bezpłatny newsletter