Producent kas fiskalnych poszerza ofertę o ładowarki do pojazdów elektrycznych

24/09/2021
ładowanie epojazdu

ELZAB, polski producent sprzętu elektronicznego, poszerza ofertę produktową o ładowarki do pojazdów elektrycznych, zarówno osobowych, jak i lekkich dostawczych.

Zakłady Urządzeń Komputerowych ELZAB SA to polskie przedsiębiorstwo, które od ponad 50 lat produkuje sprzęt elektroniczny na skalę przemysłową i jest jednym z głównych dostawców kas i drukarek fiskalnych w Polsce. Urządzenia są produkowane w Zabrzu i pracują w ponad 20 krajach na całym świecie.

Nie ulega wątpliwości, że z miesiąca na miesiąc przybywa stacji ładowania. Nie tylko przy hipermarketach, lecz także na stacjach benzynowych. Te o dużych mocach (100–350 kW) umożliwiają naładowanie najnowszych modeli elektryków na 200 km dalszej jazdy w ciągu 15–25 min. (w zależności od mocy ładowania). Nietrudno jednak zauważyć, że Polska nadal jest pełna białych plam i miejsc, gdzie naładowanie pojazdu elektrycznego w miejscu publicznym jest niemożliwe. Kiedy dołożymy do tego rosnące zainteresowanie innymi pojazdami elektrycznymi i przez to wymagającymi ładowania, takimi jak skutery, rowery i hulajnogi, wtedy uświadomimy sobie, że nasza infrastruktura naprawdę pozostaje daleko w tyle za potrzebami Polaków. Wychodząc naprzeciwko tym potrzebom, spółka ELZAB oferuje nowoczesne rozwiązania dla użytkowników pojazdów elektrycznych – Bartosz Panek, prezes zarządu ELZAB.

Zobacz także: Infrastruktura ładowania pojazdów elektrycznych

Oferta ELZAB obejmuje trzy rodzaje ładowarek do pojazdów elektrycznych: CC Home, CC Wall i CC City. Są one przeznaczone kolejno do użytku domowego, dla firm, obiektów handlowych i na parkingi oraz do zastosowania jako publiczne stacje ładowania.

Pomimo rozbudowy oferty o nowe produkty i nowe kierunki rozwoju spółka będzie w dalszym ciągu wzmacniać pozycję jednego z głównych dostawców kas i drukarek fiskalnych oraz nowoczesnych rozwiązań umożliwiających nowoczesne zarządzanie biznesem handlowym i usługowym. Równocześnie zapowiada zwiększenie efektywności prowadzonej działalności. Pomóc w tym mają zawiązywane alianse oraz nowe produkty. Jednym ze strategicznych kierunków rozwoju ma być właśnie wykorzystanie rosnącego rynku elektromobilności.

RE

Zapisz się na bezpłatny newsletter