Co symbolizuje nowy monochromatyczny logotyp Leny?

26/10/2021
Lena Lighting nowe logo i strona internetowa

Nowy logotyp, identyfikacja zewnętrzna i strona internetowa – to zmiany wprowadzone przez firmę Lena Lighting SA, producenta opraw oświetleniowych. Zmiany odzwierciedlają aktualną strategię firmy – Lena stawia obecnie na design i ekologię.

  • Lena Lighting zmieniła logo. Podkreśla ono przywiązanie marki do unikalnego wzornictwa i proekologicznych wartości.
  • Zmianie uległa także strona internetowa firmy www.lenalighting.pl

Nowe logo firmy Lena Lighting to więcej światła i lekkości. Postawiono na harmonię, minimalizm i unikalną typografię, odzwierciedlając kierunki, na których firma będzie się koncentrować w najbliższej przyszłości. Wyraźnie podkreślone zostało przywiązanie do unikalnego wzornictwa i proekologicznych wartości.

Lena Lighting dynamicznie się rozwija, a w związku z tym zmienia się także strategia firmy. Jeszcze mocniej stawiamy na design i ekologię. Pragniemy wykorzystywać naszą wiedzę, możliwości produkcyjne i najnowocześniejszą technologię, aby oferować jak najbardziej energooszczędne oświetlenie. Oprócz korzyści dla środowiska naturalnego chcemy też wnosić wartość w zakresie unikalnego wzornictwa. Kierunki, w jakich podążamy znalazły odzwierciedlenie w nowej identyfikacji wizualnej firmy – mówi Marzena Lesińska – pełnomocnik zarządu ds. marketingu Lena Lighting.

Nowa strona internetowa Leny Lighting

Zmianie uległa też strona internetowa. Nowa witryna zyskała nie tylko nowoczesną szatę graficzną, ale także szereg udogodnień. Projekt powstał w oparciu o najnowsze trendy User Experience oraz badania przeprowadzone w wielu krajach.

Wprowadzono także nową kolorystykę. Monochromatyczny logotyp symbolizuje dojrzały design, świadomy minimalizm i koncentrację marki na tym, co najważniejsze. Z kolei barwy dedykowane poszczególnym działom mają odzwierciedlać wyjątkowy zespół fachowców, złożony z osobowości o różnych umiejętnościach, talentach, który jest najcenniejszą wartością firmy.

Poprzez nową identyfikację Lena Lighting chce dać wyraźny sygnał, że nowoczesne oświetlenie to oprócz wartości funkcjonalnych i wizualnych również niezwykle ważny element zrównoważonego projektowania, które jest odpowiedzią na globalne zmiany klimatyczne.

Zobacz także: Wyniki finansowe Leny Lighting SA

RE

Zapisz się na bezpłatny newsletter