Energooszczędne oświetlenie LED w sklepach Netto

23/05/2022
oprawy Signify w sklepach Netto

Signify, światowy lider branży oświetleniowej, zainstalował nowoczesne i energooszczędne oświetlenie LED w placówkach handlowych Netto.

Netto, duńska sieć handlowa, zdecydowała się na współpracę w Signify i oświetlenie sklepów w Polsce przy użyciu nowoczesnych opraw oświetleniowych LED Philips Maxos Fusion.

Netto to prężnie rozwijająca się w Polsce sieć handlowa, która w maju 2021 r. rozpoczęła konwersję sklepów Tesco do Netto w ramach przejęcia polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group, właściciela sieci Netto. Każda placówka przed otwarciem jej pod szyldem Netto, przechodzi gruntowną modernizację, w ramach której wdrażane są rozwiązania pozwalające generować pozytywny wpływ nie tylko na doświadczenia zakupowe klienta, lecz także na środowisko. Jednym z zastosowanych rozwiązań jest instalacja oświetlenia opartego o nowoczesne oprawy Philips Maxos Fusion LED, które umożliwiają obniżenie kosztów energii o prawie połowę w porównaniu do stosowanych poprzednio opraw LED starej generacji.

Oświetlenie Philips Maxos Fusion to energooszczędny system liniowy LED, który umożliwia dowolne pozycjonowanie poszczególnych elementów i gwarantuje doskonałą jakość światła. Dzięki integracji modułów LED i zamocowaniu opraw w szynach nośnych poprawia także ekspozycję towaru i podnosi estetykę nowoczesnej przestrzeni handlowej sklepów. Dodatkowo każdy z elementów można w łatwy sposób zamontować w dowolnej pozycji. Oprawy mogą zostać wpięte do systemu Interact, aby w pełni wykorzystać ich potencjał.

System Interact to rozwiązanie, które zarządza infrastrukturą oświetleniową. Odpowiednio przygotowany do potrzeb klienta, umożliwia elastyczne i optymalne wykorzystanie oświetlenia oraz zarządzanie nim poprzez sceny i harmonogramy. Dodatkowo system może zbierać dane dotyczące stanu i wydajności rozwiązań do niego podpiętych takich, jak oprawy, kontrolery i czujniki oraz przedstawiać je na wygodnym do odczytu pulpicie sterowania.

Zobacz także: Modernizacja oświetlenia bez nakładów finansowych

Signify od wielu lat podejmuje działania na rzecz ochrony środowiska naturalnego i realizuje programy zrównoważonego rozwoju. Możemy pochwalić się wyeliminowaniem tworzyw sztucznych z opakowań produktów konsumenckich, działalnością w ramach gospodarki o obiegu zamkniętym, dzięki czemu z naszych zakładów odpady nie trafiają na wysypiska śmieci. W 2020 roku osiągnęliśmy pełną neutralność węglową w całej naszej operacyjnej działalności. Wierzymy, że przejście na oświetlenie LED ma znaczący wpływ na polską gospodarkę, środowisko i społeczeństwo. Tym bardziej cieszymy się, że możemy wspierać działania na rzecz klimatu firmy Netto.” – mówi Agata Iwańska, Business Development and Marketing Manager CEE w Signify.

Zobacz także: ALLDAY INSPIRE – klasa premium wśród opraw liniowych

Signify podejmuje wiele inicjatyw na rzecz klimatu m.in. od wielu lat realizuje program zrównoważonego rozwoju „Jaśniejsze życie, lepszy świat”, opracowała program Green Switch dotyczący ograniczania emisji gazów cieplarnianych w ramach Europejskiego Zielonego Ładu i uczestniczy w inicjatywie „Race to Zero”. Zrównoważony rozwój to strategia Signify, która wyznacza kierunek rozwoju, produkcji, a także doboru Partnerów, których wartości są spójne z wartościami firmy.

RE, fot. Signify

Zapisz się na bezpłatny newsletter