Trwa akcja charytatywna TIM-u dla domów dziecka

07/07/2021
akcja TIM 50 zł za koszulkę dla domu dziecka

TIM, największy dystrybutor artykułów elektrotechnicznych, prowadzi na platformie e-commerce TIM.pl sprzedaż koszulek charytatywnych akcji #DreamTIM dla Dzieciaków.

  • Akcja charytatywna TIM-u, #DreamTIM dla Dzieciaków, wystartowała 1 czerwca 2021 r., w Dzień Dziecka.
  • Całkowity przychód ze sprzedaży koszulek trafi do 17 domów dziecka z całej Polski.
  • Równolegle TIM rozwija dziecięcą kreatywność – trwa konkurs plastyczno-multimedialny dla podopiecznych tych placówek.

50 zł za koszulkę to 50 zł dla domu dziecka

W 2020 r. podczas bożonarodzeniowej akcji TIM Mikołajów klienci wskazali 17 lokalnych fundacji i organizacji, do których trafiło 221 000 zł od TIM-u i jego dostawców. Wiosną 2021 r., w ramach #DreamTIM dla Dzieciaków, TIM postanowił zaprosić kupujących na TIM.pl do jeszcze większego zaangażowania – finansowego. 50 zł netto wydane na charytatywną koszulkę to 50 zł, które trafi do domu dziecka w jednym z 17 regionów, w których działają biura handlowe TIM-u. TIM SA pokrywa bowiem 100% kosztów wytworzenia t-shirtów. Lista placówek dostępna jest na https://www.tim.pl/dreamtim-dla-dzieciakow/.

Konkurs artystyczny TIM-u dla domów dziecka

Drugą częścią akcji jest konkurs z nagrodami dla podopiecznych tych 17 domów dziecka. Zadaniem jest przygotowanie pracy w dowolnej formie na jeden z trzech tematów:

  1. Elektryk – znaczy władca prądu.
  2. Odnawialne źródła energii – co to znaczy?
  3. Jak będzie wyglądał świat w najbliższej przyszłości?

Pomaganie jest częścią kultury organizacyjnej TIM-u

Wdrożona w 2019 roku strategia odpowiedzianego biznesu TIM pro ukierunkowana jest na wspieranie lokalnych społeczności, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i młodzieży. Pracownicy TIM-u w ramach wolontariatu pracowniczego (przed wybuchem pandemii) pomagali w remoncie placówek szkolnych i przedszkolnych, zaś wsparcie z kolejnych edycji programu grantowego TIM-u w bardzo dużej części trafiło do dziecięcych i młodzieżowych drużyn sportowych, domów dziecka, hospicjów dziecięcych i fundacji działających na rzecz młodych.

Wiemy, że jako duża firma możemy zrobić wiele dla otaczającego nas świata. Pomaganie jest częścią naszej kultury organizacyjnego od niemal trzydziestu pięciu lat. Od ponad dwóch lat nasze zaangażowanie społeczne planujemy i realizujemy w sposób strategiczny. Jesteśmy świadomi, że włączając w te przedsięwzięcia nie tylko pracowników TIM-u, ale i naszych klientów, dostawców i innych partnerów biznesowych możemy po prostu zrobić o wiele więcej. Stąd najpierw idea bożonarodzeniowego TIM-u Mikołajów, a teraz akcji #DreamTIM dla Dzieciaków – mówi Krzysztof Folta, prezes Zarządu TIM SA.

Sprzedaż charytatywnych koszulek na TIM.pl trwa! Dołącz się!

Zobacz także: Ranking hurtowni elektrotechnicznych

RE

Zapisz się na bezpłatny newsletter