ASAJ po drugim kwartale – zwiększa się baza klientów

17/07/2023
dynamika sprzedaży w ASAJ w drugim kwartale 2023 r.

W II kwartale 2023 roku spółka ASAJ osiągnęła dynamikę sprzedaży na poziomie ponad 122% wobec analogicznego okresu 2022 roku. Miesiąc czerwiec firma zakończyła wynikiem 125% dynamiki rdr.

Analizując również kluczowe segmenty klientów utrzymany jest pozytywny trend korzystnych dynamik przychodów.

Tym samym pierwsze półrocze dla spółki było dobre, natomiast obecna sytuacja rynkowa sprawia, że firma kładzie jeszcze większy nacisk na rozwój bazy klientów i sprzedaży w kanale tradycyjnym i e-commerce.

Dynamika liczby klientów w II kwartale sięgnęła 112% wobec analogicznego okresu rdr.

Widoczna jest duża erozja cen, w związku z tym firma skupia się na utrzymaniu odpowiedniej rotacji magazynów w celu zapewnienia atrakcyjnych cen dla klientów.

ASAJ niezmiennie, strategicznie stawia na dalszy rozwój sieci sprzedaży, zwiększenie liczby klientów oraz dywersyfikację segmentową.

ASAJ jest polską, rodzinną siecią handlową, wywodzącą się z branży elektrotechnicznej, działającą na krajowym rynku dystrybucyjnym od 1990 roku. Firma już w początkowych latach istnienia zdobyła miano niekwestionowanego lidera rynku wschodniej i centralnej Polski, z której się wywodzi. Wieloletni, dynamiczny rozwój firmy sprawił, że dzisiaj ASAJ jest organizacją o zasięgu ogólnopolskim i należy do ścisłej czołówki w branży.

ASAJ

Zapisz się na bezpłatny newsletter